Tuesday 28 February 2012

:(...Banyak betul dugaan yg saya hari ini..Saya tak sangka Tuhan akan menguji sy begini...Tapi walau apa pon,saya mesti bersabar dan perlu menjalani dugaan ini..kerana dugaan mmg biasa untuk setiap manusia..:( Sy mmg rasa cam nak pening laa bila fikirkan dugaan tu,sy ckp sorang2..supaya blh melepaskan kemarahan saya,,satu lagi dugaan tu die mengisahkan apatu "org" yg sy dh delete..sy delete seramai tiga org,mereka semua saudara saya,,jadi sy dh pasti sy mesti takkan terlepas dari persoalan "Kenapa delete sy?" sampai dkt facebook pon dh tulis,tapi sy x jwb..sbb sy mmg keliru nak jwb ape..sy dh baca komen2nye 2,3 kali,mmg ramailah saudara yg komen,sy ni malas nak komen nnty sy komen,dieorang ckp mcm2 lagi lepastu bile jumpe betul2 nnty dieorang akan ckp nape sy diam je ckp face to face tapi dkt fb ckp banyak..."INILAH MASALAHNYE".Saya x nak lah lagi dgr aduan dieorang..n sbbtu sy delete...I'm very2 sorry for tht ..because i dunno wht to do when u said tht why i'm nt talking in real...so this is my answer for tht..! :( Saya rase bersalah pulak bile dieorang sedih kate delete,tapi uncle sy die happy sbb x receive notification ..pastu x penuh wall...Papejelah..banyak lagi yg sy blh cerita,..tapi x nak sume sbb ni blog kan,,,Oklah bye ! :)
"

No comments:

Post a Comment