Friday, 2 March 2012

My Birthday !!!

:D..Hai korang!! korang nak tahu x? Hari ini kan Birthday saya!!! 3 March!! hehehehe,,,happynye harini,tapi x lah hapi sgt2 sbb hadiah sy dpt 1 je!!,,,N basikal pon lom dpt lagi!! huhuhu,tapi kan tadi sy dh bagi gula2 dkt kelas n kawan2 sy!!! hehe,,,kali pertama sy wat camtu...!! Tapi yg x puasnya dieorang ni x disiplin laaa bab org bagi 1 amikjelah ne nak mintak lagi tu yg x puas tu...masalahnye sy takot pulak x adil..nnty org ckp mcm2 pasal,,,tapi 2 org bff sy ni terpaksa kene bagi lebih sbb dieorang nak!!!..lol naseb baik org len x nampak kalau x !! heiii,,,tadi mase gotong-royong best laa...lol.! :)

No comments:

Post a Comment